Σοκολατένιο γλυκό ψυγείου απλό και γρήγορο
Χρόνια κάνω αυτό το γλυκό, πότε σε στενόμακρη φορμίτσα, πότε σε ποτηράκια, πάντα έχει επιτυχία και γενικά αρέσει πολύ. Δεν έχει ζάχαρη, εκτός από τη λίγη ζάχαρη που έχουν τα σαβαγιάρ. Ένα μικρό ατύχημα με το τρίποδο και η μηχανή έπεσε. Δε μου έπεσε ποτέ και ο ήχος του ραγίσματος του φακού ήταν κάτι πολύ …












